czwartek, 26 maja 2016

PoreFessional || Benefit

Dzisiaj przygotowałam recenzje bazy pod podkład z Benefitu. Jestem pewna, że większość z was o niej słyszała, czy u koleżanki czy na yt. To jest moja pierwsza baza pod podkład ever :) i trafiłam w 10! Ja słyszałam o niej ze wysusza itp. Moja skóra ma skłonności do wysuszania się, więc pomyślałam, że pieniądze wyrzuciłam w błoto. Aczkolwiek moja twarz bardzo polubiła się z Porefessional :)

Wykonczyłam już jedno opakowanie 7,5ml i myśle, że moge nieco powiedzieć o tym produkcie. Na samym początku zaskoczyła mnie konsystencja bazy. Jest super lekka i daje efekt gładkiej skóry. Do tego minimalizuje pojawianie się porów.  Strasznie fajnie rozprowadza się ją na twarzy. No i w dodatku ładnie pachnie :)

PoreFessional możemy stosować pod makijaż, jak i na makijaż. Jeśli pory znowu będa widoczne to po prostu nakładamy niewielka ilość bazy (jest mega wydajna, wystarczy mała ilość by pokryć nią całą twarz) w te miejsca i pory zniknęły :)

Porefessional jest dostepny w 3 rozmiarach: duży o pojemności 44ml, średni 22ml a mały 7,5ml. Fajnie, że Benefit ma rożne rozmiary tych baz, więc jeśli ktoś chciały wypróbować to polecam kupić najmniejszy. To jest zdecydowanie moj numer jeden :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz