niedziela, 15 maja 2016

BEAUTY BLENDER || My fav

Dziś postanowiłam napisać wam o najlepszej gabeczce do makijażu. Beauty blendera możemy używać do zrobienia praktycznie calego makijażu twarzy. Wszystko robimy na mokro, bo przecież ta gąbeczka została stworzona do używania jej na mokro :) ja zazwyczaj używam jej do podkładu i do korektora pod oczy. Ale to nie wszystko, bez problemu nałożymy nią bronzer czy róż. To jest mój najlepszy zakup. Poprzednio używałam pędzla z Hakuro H50S i to była masakra. Mam wrażenie, że jest za mocno zbity, przez co jest taki 'twardy'. Poza tym jak dla mnie pędzle z Hakuro się nie sprawdzają.

Posiadam również dwie mini gąbeczki, które swoje zastosowanie mają właśnie w rozświetlaniu i konturowaniu twarzy. Jak dla mnie ta zwykła, duża gąbka nadaje się do wszystkiego. Możemy jej używać do czego chcemy.

Jak ją myć? Ja poprostu używam do tego zwykłego mydła z dove a czasami szamponu do włosów :) Kiedy już jest wykąpana to poprostu stawiamy ją na pudełeczku (tym, w którym ją kupiłyśmy). Nie wolno jej zamykać w szufladzie czy stawiać na oknie gdzie mocno świeci słońce lub też nie zostawiamy jej w łazience gdzie jest dużo wilgoci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz